Wikia

Hearts Still Beating" is de achtste aflevering van seizoen 7 van The Walking Dead. De aflevering werd in Amerika uitgezonden op AMC op 11 december 2016 en in Nederland op FOX op 12 december 2016.

Samenvatting Edit

Negan zet zijn onverwachtse bezoek in Alexandria voort. Bij de terugkomst van Rick loopt het volledig uit de hand.

Personages Edit

De volgende personages komen voor in "Hearts Still Beating":

Gedetailleerd verloop Edit

Nog toe te voegen.

Doden Edit

  • Spencer Monroe
  • Olivia
  • Isabelle
  • Joseph

Trivia Edit

  • Rick krijgt zijn Colt Python terug nadat het werd afgepakt in "The Day Will Come When You Won't Be".
  • Negan scheert zijn baard waardoor hij meer lijkt op zijn stripversie. In eerdere aflevering gaf hij al aan dat hij zich eens moet scheren.
  • Na de aftiteling is er nog een scène waar een mysterieus persoon Alexandria van een afstand bekijkt. De schoenen zijn van dezelfde persoon als degene die Aaron en Rick gadesloeg bij het meer met de zombies.
  • De aflevering duurt 86 minuten inclusief reclame. Dit is de zesde aflevering die verlengd is dit seizoen en de twaalfde aflevering van de hele serie.
    • Dit is ook de eerste keer dat de tussentijdse finale verlengd is.
  • De verhaallijn tussen Negan en Spencer is overgenomen van de strip. Net zoals de scene waar Rosita, Lucille raakt en Negan woedend wordt. Al is in de strip Carl degene die Lucille raakt.
  • Het lot van Spencer werd voorspeld in de aflevering "Sing Me a Song" waarin hij een zombie tegenkwam waarvan de maag was opengesneden.
  • Michonne zegt tegen Rick dat "wij degene zijn die leven". Dit zei Rick ook tegen de Alexandria bewoners na zijn gevecht met Pete.
  • Het nummer in deze aflevering dat werd gespeeld tijdens de ontsnapping van Daryl uit het Sanctuarium heet The Program van Ben Wise.
  • Maggie draagt de pet van Glenn en de handschoenen van Abraham.
  • Rosita zegt dat Eugene dingen weet. Dit is een verwijzing naar de aflevering "Self Help" waarin Eugene onthult dat hij geen wetenschapper is maar dingen weet.

Around Wikia's network

Random Wiki