Wikia

Sherry is een personage en overlevende van de zombie uitbraak in The Walking Dead van AMC. Zij is onderdeel van de Redders. Sherry heeft een zus Tina en is getrouwd met Negan. Dwight is haar ex-man. Zij werd geïntroduceerd in seizoen 6 in "Always Accountable".

Persoonlijkheid Edit

Nog toe te voegen.

Voor de zombie uitbraak Edit

Er is niet zoveel bekend over Sherry voor de uitbraak. Ze woonde in Virgina samen met haar jonger zusje Tina. Ze was de babysitter van twee meisjes Carla en Delly. Ze ontmoette Dwight, werd verliefd en is met hem getrouwd. 

Na de zombie uitbraak Edit

Sherry is na de uitbraak samen met haar man Dwight gevlucht. Ze vluchtten naar een bos dat vol zat met zombies. In een uiterste wanhoopspoging weten ze een deel van het bos in brand te zetten waardoor ze kunnen ontsnappen. Hierna gaan ze richting Washinton DC waar ze haar zus Tina tegenkomen. Met zijn drieën trekken ze verder en komen bij de Redders terecht waar ze zich veilig wanen. Maar na verloop van tijd worden ze wantrouwend naar de leider Negan. Sherry vlucht samen met Tina en Dwight en belandt weer in het bos dat ze eerder in brand hadden gestoken.

Seizoen 6 Edit

Sherry, Dwight en Tina komen in het bos Daryl tegen en nemen hem gevangen omdat ze denken dat hij bij de Redders hoort. Daryl weet te ontsnappen en neemt spullen van hun mee waaronder de insuline voor Tina. Hij gaat terug om de medicijnen terug te geven. Samen gaan ze verder waarna Tina gebeten wordt door een zombie. Hierna kiezen Sherry en Dwight ervoor om terug te gaan naar de Redders. Ze stelen de spullen van Daryl en laten hem alleen achter.

Around Wikia's network

Random Wiki